Thursday, 14 March 2013

FRIENDSHIP (:

 assalamualaikum dearies 


"ermm bestnyaa kalau ibuayah stay dekat, boleh balik rumah tiap tiap minggu like my others friends. emm emm" ! haaa angan angan. Semua ni mestilah wajiblah & dan haruslah dilupakan when aku ambik keputusan study jauh dari family #sngt jauh okayy ! 8jam perjalanan, mampu ke ? naik kebas tahap cramp dduk dalam bas tuu haa . So every weekend, apa yg ada dalam kepala hotak aku ni dok pikir "apa aku nk buat cuti ni" "nak balik rumah sp" "nak keluar pi mna mna tak" ? haaa boleh naik gila aku fikir benda nii . then keluarlhh mcm mcm perancangan dalam kepala hotak aku nii . 

                                     ...........................................

Yeeehaa mmg daa lama sngt tak hangout dgn family, then dalam hati ni teringin sngt nk pergi main air *well tak pernah masuk tempat mandi yg mahal lhh katakan , haha . no lhh , act. da lama sngt tak jejak Taman Tema Air ni . so dgn rsa tak malu & penuh pengharapannyaaaa bgtawu lhh plan ni kat arsyat & dear friends ! haaa guess what ? diorang setuju ! ohhh ohhh yeah yeah seronok beb #gaya mcm ta prnah mndi setahun HAHA ! AND HERE WE ARE AT SUNWAY LAGOON (: 



haa nah setepek bahan bukti . hehe masa ni baru sampai . you know what its feel like ? IM HOT ! ohhh sebab cuaca panas weyy . mau tak lg gelap aku kat sini . tak pasal jd negro -.- tp apa peduli , aku nak jugak masuk . well hell yeah first of all , nk story something yg sangat lawak . haha when da masuk tu kn kn . aten teringin laa hai nk naik pirate ship . whoa whoa wait a minuteeeeee ! aku takot tinggi beb . haha tp tape lhh . diorang nk naik kn , so aku jd penonton setia akasia (: yg tak boleh blah kelakar tahap nk mampos bila tengok kemool . dgn rambut ala ala robonding dia tu haa muka gayat nk mampos . muka mcm nak terberak pon ada . kesian kau mal , tape tape . sayang awek kn ? hehe ! next part taknak ahh naik permainan darat , terus main air . hehehe it feel like theee first timee ohh , its feel like thee first time~ #lagu apa ntah dalam pitch perfect tuu :D serious wehh seronok sngt , have fun habis even bnyk lg permainan yg kitaorg tak main , rsa mcm rugi kn ? its okayy lhh . for me its okay as long as i had my fun with them . masa tu no more pikir pikir masalah , no stress ! even panas dlm otak nak main air jeee . main gelongsor air , pusing pulau *yeke tu nma dia ? and yg paling excited sekali masuk 5D punya cinema ! hahaha lg tak boleh blah . sumpah extreme . aku menjerit tahap tak ingat dunia dah . takot weh ! dgn air terpercik sana sini , basah especially kemool . tp lek ah en , tak nama main tema air lhh kalau ta basah betol ? serious best ! and of course i had my great time with jantung hati pengarang jiwa . hehe seronok sangat bila dilayan mcm pewincesssss ! hehee yeah thanks sayangg ceriakan hari kite yg serba mendung ni *kenyit mata . bukan senang nak keluar mcm ni kn ? but WAIT , before ending of the story , ada benda yg menarik perhatian aku . locker tempat simpan barang gila tahap teknology ah main sentuh sentuh je nk bukakyaa haa . kenon mcm main scan code lhh . haha masa tu kuasa di tgn arsyat lhh . errr #jeling . hee mcm nak jee buat mcm tu kt rumah . nak bkk pintu bilik ke apa ke . wuuuuu canggihnyeeeeeee *muka jakun ! somehow have fun seronok mcm mana pn tetap kena balik kn ? well tade lhh sempat snap bnyk gmba pn . tapi ada lahh sikit buat cuci mata --->







tadaaaaaa .. thanks to photographer yg tlg snapkn gambar kitaorg ni , thanks much ! 
insyaAllah kitaorang dtg lg for the next time . 
credit to : arsyat adenan , fatin farhanah & akmal akman 
thankyousomuch sbb sudi happykan aku (: 
love all of you guys (: 

motivation words for today : 


much love , dila (: